حکایت من و بابام...
 
فضولی ممنوع!!!

salam.... be veblage man khosh oomadid...☺ man in veblag ro baraye shoma sakhtam... pas nazaratetoon ro baraye behtar shodan in veb begid♥ nazar yadetoon nare

 
 

حکایت من و بابام...
ارسال شده در سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, - 21:56

چن وقت پيش دم در موسسه زبان منتظر بابام بودم بياد دنبالم نيم ساعت شد نيومد. منم خو بيکار نيستم پياده راهو اومدم. رسيدم سر کوچه،ماشين بابامو ديدم داره مياد سمتم.

 

مثه چي پريدم جلوش ميگم چرا نيومدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ميگه داشتم تلویزیون میدیدم يادم رفت !!

 

گفتم پس چی شد اومدی بالاخره؟!

 

گفت یهو راز بقا شروع شد ياد تو افتادم

...

من :||||||||

 

راز بقا :||||||



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده helia